Home > Razno > Zašto mi ne radi slanje mailova???

Zašto mi ne radi slanje mailova???

spamU zadnje vrijeme smo primjetili da nam se dosta korisnika javlja sa identičnim problemom; ne mogu slati mailove.

Rješenje za ovaj problem je u pravilu jednostavno. Sve što korisnici trebaju napraviti je uključiti autentifikaciju na Outgoing mail server.

U ovom se trenutku većina Vas pita: Čekaj malo, pa do neki dan mi je slanje bez autentifikacije radilo! Kako sada odjedanput ne radi?

Glavni krivac za ovo su spam poruke! Naime, zbog sve većeg broja spam poruka koje kolaju internetom, mnogi serveri su počeli odbijati poruke koje dolaze od “neautentificiranog” pošiljatelja, tako da smo bili primorani uključiti zahtijevanje autentifikacije na naše SMTP servere.

Što u biti autentifikacija znači i zašto je trebam?

SMTP autentifikacija je potrebna kada se šalju mailovi preko naših servera. To je u biti samo username i password koji Vas identificira našem serveru i  omogućava da pošaljete mail.

Ukoliko koristite SMTP server koji ne zahtijeva autentifikaciju, postoji velika mogućnost da Vas spam filter (ukoliko koristi Spamhaus PBL ili XBL) na serveru od osobe kojoj ste slali mail blokira, i sve Vaše mailove stavi u Spam/Junk folder ili ih izbriše.

Upute za rješavanje ovog problema na popularnijim mail klijentima:

Microsoft Outlook i Outlook Express:

Pokrenite Outlook.

Kliknite na “Tools”, pa na Accounts. Nakon što Vam se otvori prozor sa popisom svih accounta, odaberite tab “Mail” i odaberite Vaš mail account iz popisa. Nakon što ste kliknuli na Vaš mail account, kliknite na Properties. U sljedećem prozoru odaberite tab “Servers”. Kliknite na kvačicu pored “My outgoing mail server requires authentication” . Nakon toga kliknite na Settings i odaberite “Use the same settings as my incoming mail server”.  Kliknite na OK. Na “Properties” prozoru kliknite na Apply, nakon toga na OK. I na kraju OK da zatvorite sve prozore.

Outlook 2007

Kliknite na Tools, pa na Accounts settings. Iz popisa nadjite mail account koji Vam ne radi i dvaputa kliknite na njega. Kada Vam se otvori prozor sa podacima mail accounta kliknite na More settings i stavite kvacicu na “My outgoing server (SMTP) requires authentication“. Kliknite OK, nakon toga na Next i na Finished.

Eudora:

Pokrenite Eudoru, kliknite na Tools i odaberite Options. Odaberite kategoriju “Getting started” i stavite kvačicu na “Allow Authentication” i kliknite na OK.

Thunderbird

Kliknite na Edit, pa na Account settings. U prozoru koji se otvara potrebno je naci stavku “Outgoing mail server(SMTP)”, te kliknuti na nju. Nakon klika odaberite mail server koji želite editirati i kliknite na”Edit“. Pod “Security and Authentification” stavite kvačicu na “Use name and password” i pod username upišite Vašu e-mail adresu. Kada budete slali sljedeći mail, Thunderbird će Vas pitati password. Password je isti kao za incoming mail server, tj. password od Vašeg mail accounta. Dio koji se odnosi na korištenje secure connectiona nemojte dirati, tj. stavite kvačicu na “NO” . Kliknite OK i na glavnom prozoru ponovo OK.

NAPOMENA:

Bitno je da izbrišete sve poruke koje imate u Outboxu i nanovo ih kreirate.

Autentifikaciju na SMTP server treba uključivati samo ako koristite naš mail server ( mail.imevašedomene.tld) . Ukoliko koristite mail server od Vašeg internet providera ne morate podešavati Vaš mail klijent da koristi autentifikaciju.

Ukoliko imate dodatnih pitanja ili zapnete negdje u samom procesu, slobodno nas kontaktiraje preko našeg ticket sustava ili kontakt forme.

Categories: Razno Tags:
  1. March 1st, 2010 at 19:04 | #1

    Samo jedna mala napomena, da ne bi izgubili živaca i živaca kao ja sinoc.
    Neki ISP-ovi (kao moj metronet) blokiraju portove od drugih smtp servera koji nisu njihovi vlastiti.
    Tako da sam na kraju napokon uspio natjerati mail da mi radi preko SSL konekcije.

  2. Franko
    January 14th, 2013 at 12:20 | #2

    Na Outlook express treba promijeniti smtp port.
    Klik na Advanced->Outgoing mail (SMTP) promijeniti iz 25 u 587
    Kvačica na This server requires a secure connectionds (SSL)

  3. Saša Teković
    January 14th, 2013 at 12:46 | #3

    Ako se koristi SSL na incoming ili outgoing mail serveru, pod adresu servera je potrebno upisati privremenu adresu navedenu u korisničkim uputama, jer će se u suprotnome prikazivati upozorenje da SSL certifikat nije izdan za definirani incoming/outgoing mail server.

  1. No trackbacks yet.